loading...
ازپنجره چشمان من
مرضیه مهجوری بازدید : 375 شنبه 03 مهر 1389 نظرات (0)

 

ساختمانی عجیب در لندن

خانه عجیب واروونه برعکس


  : این ساختمان ۱۵ طبقه که در مرکز شهر لندن قرار دارد در حال تخریب است تا به جای آن یک آسمانخراش ساخته شود. نکته جالب در مورد این ساختمان این است که همانطور که در عکس میبینید ساختمان در حال تخریب از پائین به بالاست و ابتدا طبقات پائین آن تخریب شده است. دلیل این کار چیست؟هنگامی که این ساختمان در سال ۱۹۶۵ ساخته شده. هر طبقه آن از یک پایه مرکزی که هسته آن در سقف ساختمان ند که ابتدا وزن را از پائین کم کنند. فکر کنم اگر این ساختمان جالب را که در ۴۰ سال پیش با این معماری جالب ساخته شده در همین وضعیت نگه دارند خیلی جالب تر از ساختن یک آسمانخراش برای پول بیشتر باشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خوشامدید من دوست شما و دانشجوی سال اول کارشناسی معماری هستم. امیدوارم مطالب من مورد استفاده شما دوست عزیز واقع بشه. با آرزوی موفقیت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 98
  • بازدید کلی : 5,620